Alles wat je moet weten over het retourneren van je bestelling

 

Een bestelling annuleren

Als je je bestelling wilt annuleren, kun je dit binnen twee weken doen zonder opgaaf van redenen. 
Stuur het artikel of de artikelen binnen deze periode naar ons terug en breng ons op de hoogte van de inkomende retourzending, zodat we er een aantekening van kunnen maken.

Na ontvangst en controle van de goederen zullen we de bijbehorende terugbetaling uitvoeren.

Meer informatie over annulering kun je vinden in onze annuleringsvoorwaarden.

Hoe werkt een retourzending?

Schrijf ons een bericht voordat je een of meerdere artikelen retourneert. Onze medewerkers hebben dan misschien een trucje achter de hand dat je helpt het product succesvol te monteren of onduidelijkheden over een product op te helderen, waardoor ruilen niet nodig is.

Als ruilen onvermijdelijk is, neem dan direct contact met ons op via het contactformulier, zodat we direct verdere stappen kunnen ondernemen.

 
  
Waar kan ik het retouretiket vinden?

Retourzendingen moeten op eigen kosten worden teruggestuurd. 
Stuur de retourzending naar het volgende adres: 

Owen 
Automotive Internet Shop GmbH
c/o Hamburg Internet Shops Group GmbH
Borsigstr. 28
21465 Reinbek Duitsland


 

Ruilen

 

verkeerde levering:

Zelfs wij maken fouten, dit is helaas onvermijdelijk. Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, controleer dan eerst je bestelling aan de hand van je factuur.

Gebruik vervolgens het contactformulier om ons te laten weten welk artikel je hebt en welk je had moeten ontvangen. Wij zorgen dan direct voor de omruiling.

In dit geval nemen we uiteraard de kosten voor de retourzending voor onze rekening en voorzien we je van een bijbehorend label.